0034634980138 nytt nr!

Jag vet att jag ar usel pa att hora av mig till alla er dar hemma och att uppdatera bloggen, men det finns inget intresse att sitta pa ett varmt och inrokt internet cafe pa dagarna nar man kan gora andra saker. Och ni vet ni som varit har att man har inte glomt ens nara hemma for att man inte hor av sig sa ofta som man borde, utan tvartom!
Nu har ni iaf mitt nya spanska nummer, sa nu kan ni oxa sla en pling nagon dag.
Ev sa kanska vi ska fa internet till varan bungalow snart, och da blir det andra bullar!
Hasta luego

Kommentarer
Postat av: Mariela

hola mi amor! ¨åh så jag saknar dig! snart kommer vi ner och då ska vi ta igen alla dessa dagar och nätter utan varandra den senaste månaden!

puss puss

2008-11-15 @ 05:53:13
Postat av: Marie

Det blev en pojke Emelie, född 081104. Finns bilder på facebook om du vill se. Hoppas du mår gott och hälsa Spanien från mig.

2008-11-27 @ 19:57:52
Postat av: Anonym

hola!

Väldigt dålig uppdatering här, ville bara säga att jag oxå skaffat mig en blogg nu. Får väl se om jag är nå bättre ; )

2009-01-13 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0